اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

بازی‌های کشورهای اسلامی| جزیده: مسابقه با قطر چالش خوبی برای بازیکنان ایران بود

سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران پس از پیروزی برابر تیم قطر گفت: می‌دانستم این مسابقه چالش خوبی برای بازیکنان ایران خواهد داشت و خوشبختانه از عهده این دیدار برآمدند.

بازی‌های کشورهای اسلامی| جزیده: مسابقه با قطر چالش خوبی برای بازیکنان ایران بود

به گزارش خبرگزاری فارس، عظیم جزیده پیروزی تیم ملی ب در نخستین مسابقه از بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را به مردم ایران، فدراسیون و بازیکنان تبریک گفت و اظهار کرد: هر مسابقه شرایط خاص خود را دارد. قطر در رقابت‌های چلنج کاپ حضور داشته و بسیار تیم قابل احترامی است. می‌دانستم این مسابقه چالش خوبی برای بازیکنان ایران خواهد داشت و خوشبختانه از عهده این مسابقه برآمدند.

وی با تاکید بر این که بازیکنان تیم ملی ب در نخستین مسابقه خود خیلی خوب ظاهر شدند، تصریح کرد: بازی تدارکاتی چندانی که بازیکنان را تحت فشار گذاشته باشد نداشتیم و این دیدار فرصت خوبی بود تا با شناخت نقاط ضعف و قوت تیم و البته با ریکاوری بهتر در ادامه، بازی‌های بهتری داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی ب در پایان خاطرنشان کرد: صد درصد تجزیه و تحلیل فنی و روانی از مسابقه با قطر خواهیم داشت تا بتوانیم برای بازی بعد محکم‌تر و منظم‌تر بازی کنیم.

تیم ملی ب والیبال ایران امروز (سه‌شنبه 18 مرداد) در نخستین مسابقه خود در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی موفق به شکست سه بر صفر قطر شد.

تیم ملی ب والیبال ایران ساعت 11 و 30 دقیقه روز پنج‌شنبه 20 مرداد در دومین مسابقه خود در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به مصاف پاکستان می‌رود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول